Afbeelding

Toon wat er in je handtas zit #projectblogboek

#projectblogboek: Toon wat er in je handtas zit zonder hem eerst uitvoerig schoon te maken. Dus met rondslingerende bonnetjes en papieren zakdoeken. Be real.

Aangezien ik nu toch een megacoole nieuwe handtas heb, was het de moment om alles over te hevelen van de oude naar de nieuwe tas. En dan kan ik jullie in één moeite ook laten zien wat er in zit. Ik ben even benieuwd als jullie en hoop dat het niet al te gênant is :).

IMG_8525.JPG

Dus we hebben:

  • 4 pakjes zakdoeken (een mens heeft nooit genoeg zakdoeken)
  • neusspray omdat mijn neus de eerste is die het heeft zitten bij ziekte
  • deo, ben klein beetje verslaafd
  • een portefeuille die niet meer toe kan
  • 2 Ikea potloden en 1 van mijzelf (ik schrijf nochtans nooit me potlood)
  • 3 balpennen die ik daarentegen wel gebruik
  • 1 roze fluostift (geen idee waar die vandaan komt)
  • 1 roze verloren looplintje 🙂
  • tampons en pleisters
  • 1 compleet paar oorbellen en 1 oorbel die ik kwijt was
  • een hoop Dafalgans die ik ook nooit gebruik
  • medicatie tegen blaasontstekingen
  • Labello met glinstertjes
  • mijn gsm
  • een paperclip??
  • een schelp gekregen van Tommie die blijkbaar al verschillende maanden heeft overleefd in mijn tas
  • oplader van gsm & iPod
  • visitekaartjes voor het werk
  • zakje met al mijn klantenkaarten

Ik denk dat dit voldoende een antwoord biedt op de vraag waarom vrouwen een grote handtas nodig hebben ;).

Alles (buiten de paperclip) zit nu netjes hierin opgeborgen zie!

IMG_8527.JPG

Merci voor je reactie!