Status

36 – Road to succes

20140730-202958-73798718.jpg
Momenteel zit ik dus in een knoopje aan de rechterkant.
En ik ga er iets aan doen.
Als je keer op keer faalt, moet je nadenken en met een nieuw plan afkomen.
Hoewel ik een zwart-wit persoon ben, ga ik deze keer eens voor grijs gaan.

Deze nacht heb ik mij zot gepeist waarom ik geen 100% raw food kan volhouden.
De reden is dat ik teveel uit huis moet eten om allerlei redenen en dan flip ik een beetje want dat is niet doenbaar.
Dus dan eet ik vegan / vegie, word ik ambetant op mijzelf omdat het niet gelukt is en gooi ik dan maar alles overboord.
En zo gaat het keer op keer opnieuw en word ik met de dag gefrustreerder want ik hou nu eenmaal niet van half werk.

Dus nieuw plan: 2 raw food maaltijden per dag en 1 vegan.
Kwestie van eens iets te proberen dat haalbaar is in mijn huidige leefsituatie.

Deze morgen alvast goed begonnen met deze (licht)groene smoothie :):
– 1/3 courgette (het was een kanjer)
– 1 appel
– 1 banaan
– ijs en water

20140730-210332-75812021.jpg

Sport:
4 km lopen

2/3 Raw food:
– 0,75 l green smoothie
100 gr Dadels
– Brood met gegrilde groenten
– 1 Banaan
200 gr Frambozen
80 gr Pindanoten

Merci voor je reactie!